Støttesystem for sentralbord og kontaktsenter

Tjenesten forvalter felles avtale for støttesystem for sentralbord og kontaktsenter, og fungerer som et bindeledd mellom leverandøren i rammeavtalen og kundene som benytter den. Det valgte støttesystemet er Trio Enterprise.
Conditions: 
  • Kunden må ha nettilknytning via Uninett.
  • Kunden må ha deltatt i forutgående anskaffelsesprosess (være rettighetshaver).
Status description: 
Tjenesten er eksperimentell . Det gis ingen lovnad om driftstøtte (kan være ustabil) og ingen lovnad om brukerstøtte. Tjenesten må ha lav kritikalitet. Levetiden defineres som maksimum 12 måneder. Etter endt levetid kan en eksperimentell tjeneste legges ned, få forlenget levetid eller oppgraderes til pilottjeneste. Her er det ingen forpliktelser mht. levetid
Duration: 
Monday, October 1, 2018 - 16:03
Description of the service: 

Trio Enterprise er en fleksibel og kostnadseffektiv kommunikasjonsplattform som gjør at du kan kommunisere raskt og effektivt, uansett kanal. Trio Enterprise kan kobles til de fleste sentralbord, inklusive Samordnet kommunikasjon - Skype for Business (UH-Skype), og integreres med CRM-systemer, kalendersystemer og tilgjengelighetssystemer. Trio Enterprise-programmet brukes hovedsakelig av sentralbordmedarbeidere og saksbehandlere, som forventes å yte topp kundeservice. Programmene bidrar til forbedret kommunikasjon, produktivitet og effektivitet hos flere tusen organisasjoner og bedrifter over hele verden – uansett størrelse og kompleksitet.

Les mer om Trio Enterprise her:

http://www.enghouseinteractive.no/produkter/trio-enterprise/lang/no/

Denne tjenesten krever at virksomheten er tilknyttet forskningsnettet.

For å benytte tjenesten må virksomheten være rettighetshaver i kontrakten med leverandøren.

Costs: 

Ta kontakt for pris.

Target group: 

Denne tjenesten kan være til nytte for alle som har sentralbord eller kontaktsenter.

Order info: 

Ta kontakt med kontakt@uninett.no for bestillingsinformasjon.

Organization of the service: 

Tjenesten er underlagt prioriteringsråd for nett og nettnære tjenester.

Reliability: 

Det inngås egen SLA ved avrop på rammeavtale med leverandøren, ta kontakt for nærmere informasjon.

Support: 

Brukerstøtte gis av leverandøren i rammeavtalen.

Contact info: