Åpning av Uninetts servicesenter

I dag åpnet Uninetts nye servicesenter!

Servicesenteret overvåker alle Uninetts systemer og tjenester, og det skal være selskapets nav for kundehenvendelser. 

Åpningen av servicesenteret ble markert med snorklipping tirsdag 2. juni.

– Dette blir det viktigste rommet i Uninett og det beste stedet for oss å lære om kundene våre og tjenestene vi leverer. Derfor skal alle ansatte hospitere på servicesenteret, meg selv inkludert, sa Tom Røtting under åpningen. 

Servicesenteret skal være Uninetts eneste kontaktpunkt, populært kalt SPOC (single point of contact). Det betyr at alle henvendelser går via senteret, og teamet setter kundene i kontakt med riktig systemekspert.

Uninetts servicesenter åpning

SNORKLIPPING: Tom Røtting åpnet Uninetts nye servicesenter tirsdag 2. juni.

 

Kontakt servicesenteret

E-post: kontakt@uninett.no

Tlf. + 47 73 55 79 00

 

Bli en del av servicesenteret

Servicesenteret skal bestå av fire personer, og Uninett søker nå en teamleder og en servicekoordinator.