Støttesystem for sentralbord og kontaktsenter
- Kunden må ha nettilknytning via Uninett.
- Kunden må ha deltatt i forutgående anskaffelsesprosess (være rettighetshaver).
Trio Enterprise er en fleksibel og kostnadseffektiv kommunikasjonsplattform som gjør at du kan kommunisere raskt og effektivt, uansett kanal. Trio Enterprise kan kobles til de fleste sentralbord, inklusive Samordnet kommunikasjon - Skype for Business (UH-Skype), og integreres med CRM-systemer, kalendersystemer og tilgjengelighetssystemer. Trio Enterprise-programmet brukes hovedsakelig av sentralbordmedarbeidere og saksbehandlere, som forventes å yte topp kundeservice. Programmene bidrar til forbedret kommunikasjon, produktivitet og effektivitet hos flere tusen organisasjoner og bedrifter over hele verden – uansett størrelse og kompleksitet.
Les mer om Trio Enterprise her:
http://www.enghouseinteractive.no/produkter/trio-enterprise/lang/no/
Denne tjenesten krever at virksomheten er tilknyttet forskningsnettet.
For å benytte tjenesten må virksomheten være rettighetshaver i kontrakten med leverandøren.
Ta kontakt for pris.
Denne tjenesten kan være til nytte for alle som har sentralbord eller kontaktsenter.
Ta kontakt med kontakt@uninett.no for bestillingsinformasjon.
Tjenesten er underlagt prioriteringsråd for nett og nettnære tjenester.
Det inngås egen SLA ved avrop på rammeavtale med leverandøren, ta kontakt for nærmere informasjon.
Brukerstøtte gis av leverandøren i rammeavtalen.