Støttesystem for sentralbord og kontaktsenter
Trio Enterprise er en fleksibel og kostnadseffektiv kommunikasjonsplattform som gjør at du kan kommunisere raskt og effektivt, uansett kanal.
Trio Enterprise kan kobles til de fleste sentralbord, inklusive Samordnet kommunikasjon – Skype for Business (UH-Skype), og integreres med CRM-systemer, kalendersystemer og tilgjengelighetssystemer.
Trio Enterprise-programmet brukes hovedsakelig av sentralbordmedarbeidere og saksbehandlere, som forventes å yte topp kundeservice. Programmene bidrar til forbedret kommunikasjon, produktivitet og effektivitet hos flere tusen organisasjoner og bedrifter over hele verden – uansett størrelse og kompleksitet.
Mer informasjon om Trio Enterprise
Det forutsettes også tilknytning til forskningsnettet. Det vil si at virksomheten må benytte Uninett som internettleverandør.
Denne tjenesten krever at virksomheten er tilknyttet forskningsnettet. Det betyr at virksomheten må ha nettilknytning levert av Uninett.
Bestill
Denne tjenesten krever at virksomheten er tilknyttet forskningsnettet. Det betyr at virksomheten må ha nettilknytning levert av Uninett.
For å benytte tjenesten må virksomheten ha deltatt i forutgående anskaffelsesprosess og være rettighetshaver i kontrakten med leverandøren.
Support
Brukerstøtte gis av leverandøren i rammeavtalen.