Støttesystem for sentralbord og kontaktsenter

Tjenesten forvalter felles avtale for støttesystem for sentralbord og kontaktsenter, og fungerer som et bindeledd mellom leverandøren i rammeavtalen og kundene som benytter den. Det valgte støttesystemet er Trio Enterprise.

Hva er støttesystem for sentralbord og kontaktsenter?

Trio Enterprise er en fleksibel og kostnadseffektiv kommunikasjonsplattform som gjør at du kan kommunisere raskt og effektivt, uansett kanal.

Trio Enterprise kan kobles til de fleste sentralbord, inklusive Samordnet kommunikasjon – Skype for Business (UH-Skype), og integreres med CRM-systemer, kalendersystemer og tilgjengelighetssystemer.

Trio Enterprise-programmet brukes hovedsakelig av sentralbordmedarbeidere og saksbehandlere, som forventes å yte topp kundeservice. Programmene bidrar til forbedret kommunikasjon, produktivitet og effektivitet hos flere tusen organisasjoner og bedrifter over hele verden – uansett størrelse og kompleksitet.

Mer informasjon om Trio Enterprise

Hvem er tjenesten for?

Denne tjenesten kan være til nytte for alle som har sentralbord eller kontaktsenter.

Hva forutsetter tjenesten?

Denne tjenesten krever at virksomheten er tilknyttet forskningsnettet. Det betyr at virksomheten må ha nettilknytning levert av Uninett.

For å benytte tjenesten må virksomheten ha deltatt i forutgående anskaffelsesprosess og være rettighetshaver i kontrakten med leverandøren.

Det inngås egen SLA ved avrop på rammeavtale med leverandøren, ta kontakt for nærmere informasjon.

Hvordan er tjenesten organisert?

Bestill

Denne tjenesten krever at virksomheten er tilknyttet forskningsnettet. Det betyr at virksomheten må ha nettilknytning levert av Uninett.

For å benytte tjenesten må virksomheten ha deltatt i forutgående anskaffelsesprosess og være rettighetshaver i kontrakten med leverandøren.

Kontakt oss

Support

Brukerstøtte gis av leverandøren i rammeavtalen.