Støttesystem for sentralbord og kontaktsenter

Tjenesten forvalter felles avtale for støttesystem for sentralbord og kontaktsenter, og fungerer som et bindeledd mellom leverandøren i rammeavtalen og kundene som benytter den. Det valgte støttesystemet er Trio Enterprise.

  • Beskrivelse av tjenesten

    Beskrivelse av støttesystem for sentralbord og kontaktsenter

    Trio Enterprise er en fleksibel og kostnadseffektiv kommunikasjonsplattform som gjør at du kan kommunisere raskt og effektivt, uansett kanal.

    Trio Enterprise kan kobles til de fleste sentralbord, inklusive Samordnet kommunikasjon – Skype for Business (UH-Skype), og integreres med CRM-systemer, kalendersystemer og tilgjengelighetssystemer.

    Trio Enterprise-programmet brukes hovedsakelig av sentralbordmedarbeidere og saksbehandlere, som forventes å yte topp kundeservice. Programmene bidrar til forbedret kommunikasjon, produktivitet og effektivitet hos flere tusen organisasjoner og bedrifter over hele verden – uansett størrelse og kompleksitet.

    Les mer om Trio Enterprise her

  • Hvem er tjenesten for?

    Hvem er støttesystem for sentralbord og kontaktsenter for?

    Denne tjenesten kan være til nytte for alle som har sentralbord eller kontaktsenter.

  • Forutsetninger

    Forutsetninger for støttesystem for sentralbord og kontaktsenter

    Denne tjenesten krever at virksomheten er tilknyttet forskningsnettet. Det betyr at virksomheten må ha nettilknytning levert av Uninett.

    For å benytte tjenesten må virksomheten ha deltatt i forutgående anskaffelsesprosess og være rettighetshaver i kontrakten med leverandøren.

  • Pålitelighet

    Pålitelighet for Støttesystem for sentralbord og kontaktsenter

    Det inngås egen SLA ved avrop på rammeavtale med leverandøren, ta kontakt for nærmere informasjon.

  • Organisering
  • Status

    Status for støttesystem sentralbord

    Tjenesten er eksperimentell. Det gis ingen lovnad om driftstøtte (kan være ustabil) og ingen lovnad om brukerstøtte. Tjenesten må ha lav kritikalitet. Levetiden defineres som maksimum 12 måneder. Etter endt levetid kan en eksperimentell tjeneste legges ned, få forlenget levetid eller oppgraderes til pilottjeneste. Her er det ingen forpliktelser mht. levetid

  • Support

    Support for støttesystem for sentralbord og kontaktsenter

    Brukerstøtte gis av leverandøren i rammeavtalen.

  • Pris
  • Bestill

Beskrivelse av støttesystem for sentralbord og kontaktsenter

Trio Enterprise er en fleksibel og kostnadseffektiv kommunikasjonsplattform som gjør at du kan kommunisere raskt og effektivt, uansett kanal.

Trio Enterprise kan kobles til de fleste sentralbord, inklusive Samordnet kommunikasjon – Skype for Business (UH-Skype), og integreres med CRM-systemer, kalendersystemer og tilgjengelighetssystemer.

Trio Enterprise-programmet brukes hovedsakelig av sentralbordmedarbeidere og saksbehandlere, som forventes å yte topp kundeservice. Programmene bidrar til forbedret kommunikasjon, produktivitet og effektivitet hos flere tusen organisasjoner og bedrifter over hele verden – uansett størrelse og kompleksitet.

Les mer om Trio Enterprise her

Hvem er støttesystem for sentralbord og kontaktsenter for?

Denne tjenesten kan være til nytte for alle som har sentralbord eller kontaktsenter.

Forutsetninger for støttesystem for sentralbord og kontaktsenter

Denne tjenesten krever at virksomheten er tilknyttet forskningsnettet. Det betyr at virksomheten må ha nettilknytning levert av Uninett.

For å benytte tjenesten må virksomheten ha deltatt i forutgående anskaffelsesprosess og være rettighetshaver i kontrakten med leverandøren.

Pålitelighet for Støttesystem for sentralbord og kontaktsenter

Det inngås egen SLA ved avrop på rammeavtale med leverandøren, ta kontakt for nærmere informasjon.

Status for støttesystem sentralbord

Tjenesten er eksperimentell. Det gis ingen lovnad om driftstøtte (kan være ustabil) og ingen lovnad om brukerstøtte. Tjenesten må ha lav kritikalitet. Levetiden defineres som maksimum 12 måneder. Etter endt levetid kan en eksperimentell tjeneste legges ned, få forlenget levetid eller oppgraderes til pilottjeneste. Her er det ingen forpliktelser mht. levetid

Support for støttesystem for sentralbord og kontaktsenter

Brukerstøtte gis av leverandøren i rammeavtalen.